donderdag 8 april 2010

Our house ....

 
Posted by Picasa


... in the middle of the street.

Ons huis dus, haha. Ik wilde altijd al een foto scrappen van ons huis maar het kwam er nooit van. In december, met al die sneeuw, liep ik met mijn digi buiten om de kids op de foto te zetten en toen heb ik ook maar gauw een plaatje geschoten van ons huuske. Met sneeuw dus ;) De titel lag wel een beetje voor de hand en heel toevallig .. ons huis staat in het midden van de straat. Dus moest het maar zo zijn.
Ons huis is een "ouwetje" en nooit af, haha. We wonen hier nu dik 3 jaar en er is nog zat te doen (maar heeft iedereen dat niet?). We moeten ons nu maar eens op de tuin storten want het is bepaald geen plaatje ... en ik heb geen groene vingers, not at all ...
Maar wonen doen we hier met veel plezier !!

Materialen: papier is van My Mind's Eye / Andrea Victoria (en deze keer vond ik juist het geel wel leuk). Diecuts zijn van dezelfde lijn. Muzieknotenpapier heb ik ooit eens gekregen. En verder nog wat frutseltjes.

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lo ;-)) Er is zoveel te zien en toch komt íe heel rustig over; dat is toch wel heel knap dat je dat voor elkaar krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid......wat een gezellige LO van jullie sfeervolle huis!!!
    Ik heb eens goed gekeken wat heb je er veel mooie dingetjes opgedaan en zo alles in harmonie met elkaar!
    Ook de kleuren zo apart en mooi bijpassend!
    IK ben er helemaal weg van!
    Nu niet naast je schoenen gaan lopen en geen verhalen meer over scrapdips hoor!!

    Knuffie van Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooi Lo!!! Vind het papier en de kleuren echt super!!

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww heel mooi geworden het papier past er perfect bij en mooi details ook...enuhh gaaf huis ook.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie LO! Prachtig papier, past er super goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf Co, je blijft kijken en ziet telkens
    andere leuke dingen....Mooi huuske ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie layout zeg. Ik ben normaal ook niet zo van het geel, maar dit past zo mooi bij de foto!
    Enne...... volgens mij wonen jullie in een heerlijk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Co, weer een mooitje!! Het liedje blijft in mijn hoofd zitten, het huis is een prachtig middelpunt van de LO, prachtig verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Co, echt een hele mooie lo!!

    Groetjes Angelina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel gaaf lootje cootje! sluit me aan bij vorige spreeksters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg gaaf Corine.. en ik heb netzo als Ans dat ik nu de hele tijd het liedje in mijn hoofd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor, mooie kleuren- en papiercombi. En jullie huis is idd ook erg leuk! ;-) Tralala...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow Co je hebt jezelf weer overtroffen. Prachtig !!
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hé Cootje! gave LO zeg! leuk huis hebben jullie! zeg maar wanneer ik weer mag komen voor een workshoppie!

    xxx Ilonk

    BeantwoordenVerwijderen