woensdag 13 april 2011

Kip


Gisteravond heb ik samen met een vriendin een "paasworkshop" gevolgd, dat ging van mijn werk uit. We zouden een of ander paasbakje gaan maken, nou .... zie hier.
Je kunt wel zeggen dat het een PAASBAK geworden is, hahaha. Het was ontzettend leuk om te maken en we hebben vreselijk gelachen. Want zeg nou zelf, wie verzint dit nou?
We vonden het een ontzettend leuke workshop.

En toen KIP klaar was moesten wij dus met die kippen in de panda weer naar huis, haha wat een toestand. Ik zat op de passagiersstoel met twee kippen op schoot, zonder riem om want dat lukte allemaal niet meer :-)
Thuisgekomen schrok manlief zich kapot en kon slechts zeggen: "vreselijk" .... waarop ik zo ontzettend moest lachen .....
Het is namelijk nogal een KIP, niet een kleintje of zo. Waar laat je die?
Hij staat hier nu midden op tafel. Bart kwam vanmorgen de kamer binnen en zijn mond viel open en hij zei: "mama, zoiets moois heb je nog nooit gemaakt".
Kijk ... daar doe ik het nou voor, hahaha.



12 opmerkingen:

  1. Je foto word niet weer gegeven,zal wel weer een storing zijn bij blogger!
    Kom morgen nog even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotoooooooo !! haha, die reactie van Wim.Maar Bart maakt alles weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh wat een verhaal weer whahaa!! ben nu nog veel nieusgieriger naar de foto!! dus komop met die foto!!! :D foto foto foto foto :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe kan dat nou, ik snap er geen ... van, ik heb hier wel KIP in beeld ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verhaal is machtig maar....nog steeds geen kip te zien!!!!!

    Kom op meid met die kip, hahaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kip erg gaaf geworden, maar het lijkt me inderdaad nogal een gevaarte! Leuk, die reactie van Bart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik vind 'm fantastisch!!!
    En je hebt er een mooie collage van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bart heeft er kijk op Co !!
    Mooie collage ook in deze paas/voorjaarskleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik wil ook zo'n kip! Wat geweldig. Haha zoals Corrie ook al zegt, Bart heeft er kijk op en manlief heeft er geen snars verstand van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha leuke collage, hier viel de mond van de kids ook open toen ze "Tokkie" 's ochtends op tafel zagen staan.
    Aan 't eind van 't jaar gaan we voor Rendier
    ;-).

    Tokkie Tok,
    Breukelvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kip heb jij gemaakt. Die wil ik ook wel. Bart heeft er verstand van hoor. Maar ik denk dat manlief hier dezelfde reactie zou geven als jouw mannetje, maar trekken we ons toch niets van aan. Ik vind hem top.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahaha, geweldig verhaal Co. En nu kan ik "de" kip ook zien. Het is mooi gemaakt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de mening van je man deel... :-P

    BeantwoordenVerwijderen