donderdag 15 september 2011

Poesie Album Swap


Op een forum waar ik "actief" ben zijn we een Poesie Album Swap opgestart. Er doen zo'n 15 dames mee en eens per 2 weken maak je een bijdrage voor het album van een ander, snappen jullie het nog?

Ik had me een beetje te enthousiast aangemeld want korte tijd later zat ik al met de handen in het haar. Ik heb mijn eigen poesie albums van weleer tevoorschijn getoverd om inspiratie op te doen, hahaha. Nou daar stonden leuke versjes in ... voor kinderen. Daar kon ik toch niet mee aankomen? Dus ben maar gaan zoeken naar gedichtjes op het net. Heb er tig gevonden, van diepgaand tot komisch. Vervolgens wist ik niet hoe ik die pagina's "aan moest kleden". "De blz zijn 15 x 15 cm, leuk formaatje wel. Na veel heen en weer geschuif is dit er eentje geworden ... er volgen er nog 14 ....

Bij een Poesie Album horen echte poesieplaatjes ... en die vond ik bij een boekenhandel hier in het dorp, joehoeeeeeeeeeee. Was al bang dat die plaatjes niet meer werden gemaakt ;)

Groet,
Corine

3 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooo moeten we er nog 14? Waar zijn we aan begonnen he hahaha.
    Ik vind 'm heel erg leuk en we hebben dezelfde poezieplaatjes al heb ik die lange op het laatst terug gelegd, ik had 10 pakjes vast en dat was iets te veel van het goede dus moest van mezelf terug naar 5 of heb ik er 6? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corine wat is hij leuk !!!!!
    Je heb jezelf overtroffen en die 14 zijn voor jou een eitje als ik dit zie !!!
    Ben toch blij dat ik er niet aan begonnen ben pffffff dat zal me een gestress worden zeg!!

    Succes nog hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit schitterend leuk gedaan en een mooi versje/gedichtje ook. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen