maandag 2 januari 2012

Happy New Year



En toen was het al weer 2012 !! Ik wil jullie allemaal een heel mooi en creatief nieuw jaar toewensen !!

En ik zie net dat ik in december wel één keer heb geblogd, wowww ... dat schiet goed op. December was een drukke, leuke en gezellige maand. Ik ben bezig met een December Daily, elke dag een foto, verhaaltje .. maar die is nog niet klaar, wordt aan gewerkt.

Deze layout heeft als titel "surprise". De kids waren aangenaam verrast, ze kregen een dik vet cadeau van Sinterklaas. Sinterklaas had namelijk eea gewonnen in de postcodeloterij en tja ... als je dan per ongeluk met 3 loten meedoet, krijg je maar zo 3 coole tv's in je schoot geworpen ;)
Deze layout is gemaakt voor scrapcorner met papier van Bo Bunny. Het is een hele mooie winterse lijn, "helaas" wil het hier nog niet zo winteren dus die sneeuwfoto's heb ik niet, dan maar zo gedaan, kleurt ook ;)

Liefs,
Corine

10 opmerkingen:

  1. Ohh een leukie zeg...lekker aan de scheur geweest zie ik??
    Ik vind em weer te gek meid leuk dat winterse papier en de foto ohhhh zo lief!!!

    heerlijkt toch 3 tv's hahaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo bij elkaar, dat blauw en bruin!

    Jij ook de beste wensen voor 2012 nog :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker mooi papier....en gave lay out (alweer hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke LO.
    Absoluut een goede reden om surprised te raken. Zelf kom ik niet verder dan de ijsprijs of het winterpakket :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk.. En het gezicht van de kids..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave LO is dit geworden! Het papier is ook echt prachtig. Ik heb het ook nog liggen maar helaas heb ik nog niet echt mooie winterse foto's om mee te scrappen....

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Weer een echte Co en wat een mooi papier is dat toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, drukke layout. Mooie kerstvlokken/sterren ook. ;-) (leuk zo'n "late" reactie he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kleurtjes Co !
    En als je dan zo laat reageert is het ook nog winter geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen