zondag 27 september 2009

Nazomer


Vanmiddag waren we op verjaardagsvisite bij een neefje van Puck en Bart en zij wonen net over de grens in Duitsland. Het was prachtig weer, we zaten lekker buiten ... maar ik kon niet stilzitten want ik zag allemaal "dingen" die ik op de foto moest zetten. Het wemelde daar van de vlinders, kleuren. Ik heb me even lekker uitgeleefd. Pas later viel het me op dat die druivenstruik de vorm van een hart heeft, grappig toch. De druifjes zijn erg lekker, we hebben een lading meegekregen, evenals wat kalebassen (schrijf je dat werkelijk zo?).
Het was een heerlijke middag, een beetje een afscheid van de zomer. Officieel is het al herfst dus dit was een mooi cadeautje !
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Ohh wat is dit machtig mooi!!
    Hier kan je toch een mooie herfst LO van maken zeg!!!!

    Gekke naam hè die kalebassen, hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's en leuk die druivenstruik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, ik kijk niet vaak genoeg op de blogs want ik heb deze collage van prachtige foto's gemist... Supergaaf Co!!

    BeantwoordenVerwijderen