woensdag 9 september 2009

Sunflowers


Nog maar een LO gemaakt met een vakantiefoto. In Toscane kwamen we velden vol met zonnebloemen tegen. Het was altijd al een wens van mij om hiervan foto's te maken. Bij deze dan maar ;) Ik vond het wel moeilijk om deze foto te verwerken in een layout omdat ik eigenlijk een hekel heb aan de kleur geel. Ik had ook andere kleuren kunnen gebruiken maar omdat ik altijd uitga van de kleuren van een foto was er voor mij geen ontkomen aan ;)

Materialen: lace cardstock, magic mesh, lint, bloemen en diverse frutseltjes.

7 opmerkingen:

  1. Corine, mooie LO geworden ook al heb je dan geel moeten gebruiken (van jezelf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig Corine. Dat geel valt mee hoor! Je blog is heel leuk geowrden, ik had nog niet eerder gekeken, ben gelijk maar volger geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf ,lekker knallend dat geel en groen
    super bij je zonnebloemen.
    leuk materiaal heb je gebruikt Co,die lace zijn dat die appeltjas?

    xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele eigen stijl, ik haal het er tenminste zo uit, echt een prachtige stijl waar "een DT" zich de vingers bij zou aflikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat jij en geel het goed kunnen vinden samen!:>) Top weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beauty meid, wat kan geel mooi zijn hè???!!

    BeantwoordenVerwijderen