woensdag 28 oktober 2009

"Jij en ik ... wij samen"



Deze layout heb ik gisteren gemaakt, een foto van mijn mannetjes. Het grote mannetje vindt dit maar een rare foto, maar ik vond 'm mooi, dus .... uh ... afgezien dan van die oranje afrikaantjes maar die kwamen qua kleur wel weer goed uit, haha.
De foto is gemaakt eind september, tijdens een bezoekje bij familie in Duitsland.
De layout is gemaakt aan de hand van een schets:



Mijn scrapmaatjes van de scrapsite gaan hier vanavond mee aan de slag tijdens een "scrap- en bepavond", voor ingewijden een bekend begrip ;) Voor niet-ingewijden: dat is een gezellig avondje met een aantal scrapverslaafden bij iemand thuis waar naar hartelust gescrapt wordt maar vooral ook gebept en soms kom ik niet verder dan beppen alleen.
Ik kan daar vanavond helaas niet bij zijn dus ik heb me gisteravond maar even uitgeleefd !

Materialen: papier (en een aantal frutsels) van Little Yellow Bicycle, de Travellerlijn. Cirkelstempel, een zelfgefabriekt transparant, punchinella (het gaatjesspul ;) ) en frutsels zoals gebruikelijk. Ooh .. en niet te vergeten: een vogeltje van vilt ... die heb ik van Anneke gekregen !

4 opmerkingen:

  1. Hey Co!! Je bent weer lekker tekeer gegaan in je scraphok. Is het nog laat geworden dan? (je moet wel aan jezelf denken he?) De LO is weer helemaal top, je groeit en groeit het wordt steeds mooier.....
    Ik ben ook niet op de bep en scrap, ik ben zo moe, ik lag er gister toen jij dus scrapte om half 10 in en straks ga ik dat weer doen, lekker met een boek naar bed....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk issie, lekker druk en ik vind de foto ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk.. Jammer dat je er niet was. Ik moet de mijne nog afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen