maandag 2 november 2009

Splash

 
Posted by Picasa


Nog maar een vakantieLO gemaakt, deze foto vroeg erom ;) Deze foto is gemaakt afgelopen zomer in Toscane, waar we soms verkoeling zochten in de zee. Ik weet nog dat het zand van het strand daar zo heet was dat je er nauwelijks met je blote voeten op kon lopen ... en dat is wel een vreemd contrast met het weer dat wij hier nu hebben, yakkkk.

Ik heb een schets gebruikt, de schets van het scrapsiteweekend ... maar heb er een eigen draai aan gegeven. Eigenlijk lijkt het er totaal niet op, haha. Ik kan die schets hier helaas niet plaatsen want ik heb 'm niet digitaal. Ik realiseer me dat dit boeiende info voor de lezer is, sorry ;-)

Materialen:
Kraft, wit cardstock, papier van My Minds Eye, dottie mesh, stempels van Inkadin, plakparels, brads van MME en ... frutsels ;)

5 opmerkingen:

  1. Hij is weer gaaf meid, leuk de stempels en de parels zo op een rij!
    Leuke details je heb er weer een mooi geheel van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zeg! Echt een zomerse strand LO met veel details. En lekker gestempeld zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk.. En leuk dat je de sketch hebt gebruikt van het scrapweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, gaaf Co!Lekker fris, en ooh, was het maar weer zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen