maandag 1 maart 2010

Vliegen

 
Posted by Picasa


Voor deze layout heb ik een "oudere" foto gebruikt, waar ik ooit nog eens wat mee wilde doen. Oktober 2008: weekendje Terschelling ....
Ik vond het niet meevallen om met deze kleuren wat in elkaar te prutsen, normaal werk ik liever met wat sprekender kleuren, haah hadden we nou gewoon andere kleren aangetrokken ;) Aan de andere kant: ook wel weer een uitdaging dan !

Gebruikte materialen:
papier van Scenic Route / Northshore en Charlotte, big flower brads van Queen en Co, magic mesh, naaimachine en allerlei frutsels. De titel heb ik met de hotfix gemaakt (ben dol op de hotfix).

Afgelopen zaterdag ben ik naar Ageeth in Laren geweest voor een kennismaking met het DT van Scrapcorner. Dat was erg leuk en gezellig. We hebben allemaal materiaal meegekregen om mee aan de slag te gaan, spannend hè? Het zijn weer kleurtjes waarvan ik denk, oooooooooooooh jeeeeh en nu? Maar ik ga mijn best doen, het wordt vervolgd !

9 opmerkingen:

  1. hihii nou meis succes...bezint eer gij begint.
    Je lo vind ik geweldig geworden...heerlijk die bloemen er bij.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tís weer een mooike ;-)) Leuk dat je 't naaimachine hebt gebruikt en ik vind die foto iets vertederend hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie LO, er valt zo heerlijk veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk meid weer eens iets anders maar heel verrassend.
    De keuze van het papier is ook zo leuk, nu ga je aan de slag met je spullies van Ageeth ben erg benieuwd.
    Is altijd even wennen hè een.......opdrachtje??!!
    Komt vast helemaal goed hoor!

    Liefs Fia en...succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Corine.
    Heel anders dan ik van je gewend ben
    maar verrassend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk! ik vind de kleurtjes erg leuk, en vooral het 'afwijkende' standje van de foto vind ik erg gaaf! succes met je eerste opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Co!!! En zeker die foto is lekker gek. En ik weet zeker dat je Lo voor scrapcorner prima gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw erg leuk geworden! fantastische foto ook en ben benieuwd naar al je dt creaties! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is heel erg leuk.. Veel om o[p te zien

    BeantwoordenVerwijderen