woensdag 8 december 2010

Oooh kom er eens kijken ...


wat wij nou gewonnen hebben ...

Dit was een vreemde dag :-) Het begon met een scheldpartij van mij op iemand van een tapijthandel die vond dat hij na het leggen van tapijt in het nieuwe appartement van mijn moeder de hele rotzooi daar gewoon kon achterlaten ... en het eindigde toch nog weer heel leuk.

Want ineens ... zomaar ... kreeg ik een telefoontje van de Plus supermarkt, hier in de wijk. Wij hadden daar vorige week een pakje kauwgom gekocht en door de kassabon, voorzien van je naam en telefoonnummer in een bus te mikken, kon je meedingen naar de prijs ... een mega spellenpakket. Dus zo geschiedde ...

Wij zaten er de hele week al grappen over te maken wanneer ze nou eens zouden bellen, HAHAHA. Wij winnen namelijk NOOIT iets, echt nooit.

Tot nu dan. Is het niet geweldig? Vanmiddag ben ik met Bart en vriendinnetje al bezig geweest met "Knibbel Knabbel Knuisje ....", heel erg leuk !
Wij komen de decembermaand dus wel door hoor, HAHAHA.

Nou, dit moest ik toch even kwijt, ben helemaal euforisch, sorry :-)

Ik hoop binnenkort weer wat scrapperigs te kunnen laten zien maar het zijn drukke tijden hier, tja waar niet hè? December is een hele gezellige, maar ook een hele drukke maand.

Morgen maar eens op zoek naar een kerstboom ... wel zo gezellig !

Decembergroet,
Co

5 opmerkingen:

  1. Nou, nu ik nog....
    ook nog nooit iets gewonnen!
    Gefeliciteerd met je prijs
    en veel plezier ermee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Leuk pakket.
    Wij hebben dat knibbel spel ook, maar ik werd helemaal tureluurs van die heks.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat superrrrr!!! Gefeliciteerd! Oh wat zullen jullie genieten!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd Corine!
    een fantastische prijs hoor!
    groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen