donderdag 25 november 2010

Beautiful girl


Dit moet ik toch even met jullie delen :-)

Puck had 2 weken geleden een kinderfeestje met een fotoshoot bij "jeleukstefoto". De kids moesten allemaal iets wits meenemen en iets glitterigs / glamourigs. De dametjes werden daar allemaal mooi opgemaakt en de haren kregen even een oppepper, haha ... en shooten maar.
Ik wist niet wat ik zag toen ik de foto's te zien kreeg, wow. Ben natuurlijk niet helemaal objectief als trotse moeder hoor, haha .. maar zeg nou zelf ... :-) (pardon hoor).

De foto's kon je nabestellen en ach ... ik kon niet kiezen ... dus dan allemaal maar. Schaam :-)
Maar heb wel weer leuk materiaal om mee aan de slag te gaan, toch?


12 opmerkingen:

  1. Ze zijn dan ook echt prachtig en zo worden kleine meisje zomaar groot. Heel logisch dat je trots bent.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwieeee!!! Wat een mooie foto's... maar jah... dat kan ook niet anders met zo'n knappe griet toch?! Prachtig!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! Wat een mooie foto's van een prachtige jonge dame!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een schatje is je dochter. echt een prachtige combi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's van je dochter Corine. Ik kan me voorstellen dat je niet kon kiezen, zou ik ook niet kunnen. Wat een schatje zeg en wat wordt ze groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn allemaal prachtig!! zo als collage vind ik ze ook erg mooi moet ik zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig!!! je bent met recht een trotse moeder hoor. Ze staat er fantastisch op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's Co... Ben benieuwd naar die van morgen als ze het haar stijl heeft...
    Mooi meisje is het (net als de moeder, want ze lijkt op je!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ook alle foto's hebben willen hebben (oeps, wat een rare zin). Ze zijn prachtig, net als jouw kleine meisje dat al aardig groot begint te worden. Hier kun je weer een paar mooie lootjes mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps beetje late reactie maar.......oh oh wat is ze mooi!!!!!!!
    Zo'n prachtige collage aan de muur......wat een blikvanger!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige fotocollage.
    En ja... logisch met zo'n dochter, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Kan me voorstellen dat je niet kunt kiezen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen