maandag 1 november 2010

Een weekje uitwaaien in Zeeland



Afgelopen week, de herfstvakantie, hebben we doorgebracht in Zeeland. Elk jaar gaan we in de herfstvakantie met vrienden een weekje weg, deze keer werd het Zeeland. En dit was al de 9e keer dat we samen op pad gingen. Volgend jaar wordt het de 10e keer en de plannen zijn "zonnig" :-)

We zaten in een park van de Roompot nabij Kamperland. Mooi park, gaaf 8p huis en in Zeeland is heel veel te zien. Ik vond het plaatsje/dorpje (?) Veere helemaal geweldig. Zo troffen we daar een schapenwinkel aan, een winkel waar alleen schapen (knuffels) verkocht werden én schapenkeutels (dropjes), dit tot grote vreugde van Bart.
We hebben een heerlijke week gehad, veel gezien en vooral ... veel gegeten ... schaam. Maar daar is het dan ook vakantie voor.

Ik heb flink wat foto's geschoten, er ligt weer genoeg materiaal om mee aan de slag te gaan.
Ik heb hier nog een aantal layouts liggen maar die mag ik pas volgende week laten zien, helaas :-)

Tot gauw !

5 opmerkingen:

  1. Ohhhh dit is echt genieten wat heb je er een leuke collage van gemaakt !!
    Ik smul ook even mee wij gaan ook elk jaar naar Zeeland helaas dit jaar niet(manlief wilde naar iets anders!!!!)
    En...ik heb Veere zo gemist, snik!
    Volgend jaar gaan we WEL!!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeeland is gewoon geweldigggggggg maar ik heb dan ook Zeeuws bloed dus ben bevooroordeeld ;-)))

    Leuke foto's weer, die van Bart met mini mutsje en Puck met giga stroopwafel; gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt weer geweldig Co! Die RP parken zijn wel goed he en lekker goedkoop... hahaha. Een schapenwinkel, geweldig. En wat een leuke foto's, krijg zin om ook effe te gaan!
    Groetjes,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat ziet er echt weer zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's heb je gemaakt, zeg! Die foto van Bart met dat dingetje op zijn hoofd is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen