maandag 22 november 2010

Hallo....?


Ik ben vanmorgen maar eens lekker aan de scrap geweest en heb de boel de boel gelaten. Ik moest eigenlijk 100 andere dingen doen, ach wie niet? Zo moet ik nog druk op pad voor allerlei inkopen voor 5 december. Ik bedacht me dat ik nog wel even tijd heb (en dan moet ik dus alles weer op het laatst doen, grrrr).

Deze foto schreeuwde erom gescrapt te worden. Op de foto Puck en Bente. Zij hadden onlangs een Halloweenfeestje met de hele klas. Puck ging bij Bente logeren, en gelukkig maar want de moeder van Bente heeft een visagiekoffer. En met dit als resultaat, gaaf hè? Ben blij dat ik het niet hoefde te doen, was vast niet zo mooi geworden, hahaha. Ik schrok me een hoedje toen ik deze foto zag, maar ik vind het een knap staaltje van schminken. En zo heb je weer eens een foto waar je wat mee kan /moet.

Gebruikte materialen: papier van Prima, "stof" uit Denemarken, lint met balletjes van de Action, zigzagpons van MS en van alles wat :-)

Bedankt voor het kijken maar weer en tot blogs !
Corine

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Die foto moést ook idd gescrapt worden. Leuk met dat web-achtige op de achtergrond en mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Machtig!!!!!
    Wat heb je de foto mooi aangepast bij het papier de kleuren en de spinneweb!!
    Heel verrassend en de foto is gaaf!!!!

    Doei meidje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerkje weer! Heel mooi!
    Geweldige foto ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is gaaf en die foto...fantastisch!!!Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan maar even reageren op een oudere post, ik heb op alle andere berichten al gereageerd, het zij op het forum en anders hier op je blog :)

    Wat een geweldige LO, en wat waren die meiden fantastisch geschminkt zeg!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen