zaterdag 13 november 2010

Friends


Friends

Deze layout is ook gemaakt voor scrapcorner.
Deze foto is gemaakt een paar weken geleden tijdens een boswandeling op een nog heel mooie nazomerdag. Wij volgden de eekhoorntjesroute, die leidde langs allerlei speeltoestellen ... leuk voor de kids ... en ook voor ons want de route was niet te lang dus voor ons oudjes ook nog te lopen :-) En ach, Bart wilde wel even op de foto met zo'n vriendje.

Het papier is van BasicGrey / Pyrus. Ik heb de randen een beetje opgeruwd. De hartjes zijn van een Tim Holtz stans (met dank aan Linda). Ik heb de hotfix maar weer eens tevoorschijn gehaald en daarmee de cirkel gemaakt. En de rest van de materialen: van alles wat :-) Ik zit altijd net zolang te snuffelen in mijn bescheiden voorraadje tot ik de dingetjes tegenkom die qua kleur precies bij de foto en het papier passen. Ach ja, elke gek heeft zo zijn gebrek, haha.


En vandaag - even heel wat anders - gaan we hier Sinterklaas binnenhalen, joehoehoe. Vanavond worden de schoentjes weer gezet. Onze Bart is er heel erg druk mee en vindt het allemaal erg spannend.

Fijne dag allemaal,
Corine

7 opmerkingen:

  1. Leuk, weer lekker veel te zien!
    Hier hebben we ook al sinterklaas stress!! Wat vind ik het toch een leuke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO weer, een echte Co. ;-) En die voorraad van jou zal best meevallen, hahaha, not!
    Geniet maar van de sinterklaastijd, voor je het weet is het weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lo weer, mooie kleur groen is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden gave details enuhh voorraad wie heeft dat niet....hihiiihi.
    fijne zondag nog groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer leuk Corine.. Succes en veel plezier met de sint tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke LO,
    lekker veel details.
    O ja... die mop van die voorraad kende ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corine,
    mooie dingen maak je zeg! Ik kom vaker een kijkje bij je nemen.
    groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen