zaterdag 20 november 2010

Just Puck


Elke maand wordt op het forum van scrapsite een schets geplaatst, zo ook deze maand en dit is mijn uitwerking ervan.
Het lijkt alsof ik een beetje van mijn geloof ben afgevallen, HAHAHA en dat is dan ook wat mij stoort in deze LO ... en ik zeg lekker niet wat het is. Ik denk dat de meesten die mijn stijl kennen het meteen al wel in de gaten hebben :-)
Maar goed, plaatsen doe ik 'm dan toch maar. Op de foto dochterlief op een boomstronk.

Het papier komt uit mijn bescheiden voorraadje en is van Bo Bunny. En dan heb ik er maar weer van alles tegenaan gegooid, haha, maar de uiltjes wil ik nog graag even vermelden. Ben zo blij met die nieuwe pons van MS. En tegenwoordig kom ik ook om in de bedeltjes aangezien een aantal forumleden ze wild aan het bestellen zijn en ik daar van meegeniet ... en zie daar: een muisje.

Hieronder de schets:

Groetjes en geniet van het weekend,
Corine

7 opmerkingen:

  1. Blauw, blauw, blauw.......nee hoor geintje ;-))

    Mooi fris dat groen en dat blauw van Puck haar kleding springt er zo toch uit, lief dat muisje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt je LO wel geslaagd hoor!!! En wat een schattige charm!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je dat ik deze schitterend vind, iets rustiger dan wat ik van je gewend ben maar o zo leuk!!!
    Leuke foto kortom een machtig leuke LO!!

    Doeg lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel erg leuk en eigenlijk zou ik niet weten wat ik moet missen. Misschien te leeg voor jouw doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De combi blauw en bruin? ;-)
    Mooie LO hoor, leuke foto van Puck.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe 't maar even zo ;-)) Lege conservenblikjes zoals van haricoverts, knakworstjes e.d. Dus dooreten hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave LO Corine, ik zie niet zo wat je niet bevalt. Of het is dat je helemaal de hotfix niet hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen