donderdag 17 november 2011

Mama


Mama, mijn moedertje. Inmiddels al 82 en wat ben ik blij dat mijn moedertje er nog is. Al 9 jaar zonder papa en dat valt soms niet mee, maar wat ben ik trots op haar want ze redt het toch maar mooi zo in haar "eentje". Wij wonen vlak bij elkaar en zien elkaar regelmatig. Ook de kids gaan graag (en vaak) naar oma en laten zich maar wat graag lekker verwennen.

Mama, I love you !!

En deze foto moest gescrapt. Komt bij dat ik "toevallig" nog papier had liggen wat zo mooi bij de foto kleurde. Volgens mij is het papier van MME, met glitters en leuke motieven.

En dan ga ik nu weer verder met mijn "Italië-album" met lekkere zonnige foto's, fijn bij de kachel op zolder ;)

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Groet, Co

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het knap dat je met zo'n lieve zachtaardige foto met dat (in mijn ogen) contrasterende papier en al die frutsels toch zo'n eenheid weet te creeëren ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het al gezegd maar......nog een keertje dat ik hem zo liefdevol vind..
    Jouw moedertje ziet er nog heel goed uit......en lijkt me een lieverd..
    Heerlijk dat je haar nog heb meis...

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige layout en de liefde voor je moeder spat er echt vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat prachtig Co !! Ik ben het helemaal met mijn voorgangers eens
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werkelijk prachtig. Zo mooi en zo veel te zien. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie LO van jouw mama Corine. Gave details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel erg gaaf geworden.. En de tekst van jouw erbij vind ik ook gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie LO zeg. Goede kleurencombi en er spreekt veel liefde uit. Geniet nog maar lang van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie LO, en wat lief! lekker van elkaar genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lo van een prachtige vrouw !

    BeantwoordenVerwijderen