maandag 31 mei 2010

Kaartjes ....

Ik heb de afgelopen dagen een paar kaartjes gemaakt en dat mag haast in de krant ;)
Mijn eerlijkheid gebiedt mij te zeggen (nou nou hoe zeg ik het) dat de kaartjes compleet gelift zijn uit de CO. Ik heb het niet zo op kaarten maken en als het dan toch moet dan maar zo, sorry hoor. Doe mij maar een layout .... hahaha.

Het eerste kaartje is voor iemand op het scrapsiteforum die onlangs bevallen is van een dochter met een hele mooie naam.



Het tweede kaartje is ook voor iemand van hetzelfde forum en ik zeg lekker niet voor wie. Nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. De kaartjes zullen morgen hopelijk op de mat ploffen en dan ziet die persoon het vanzelf wel. Het is een "zomaarkaartje" en ik had zin om die persoon zomaar een kaartje te sturen. Nu maar hopen dat de kaartjes overkomen.

 
Posted by Picasa


Ik het trouwens veelvuldig gebruik gemaakt van een nieuwe pons van EK en volgens mij heet deze pons bubbles, ik vind 'm gaaf !!

Wat vinden jullie trouwens van "egeltje" ? Ik wilde eens "verantwoord" foto's schieten ... ik maak de foto's vaak van layouts en die staan dan in de vensterbank en daar staan ook een aantal egels. Ik spaarde ze vroeger en deze heb ik ooit eens van mijn vader gekregen, dus deze egels zijn me dierbaar, hahaha.

Nou het is weer een lekker nuilverhaal geworden. Binnenkort hoop ik weer wat layouts te plaatsen, ben er druk mee bezig en heb eindelijk weer zin om wat te doen, joehoehoe !!

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn goed gelukt, Corine! Je hebt talent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid je moet toch echt vaker kaartjes maken, je bent er zo goed in!
    Wat een leukerdjes zeg!!
    Allebei prachtig!!!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk.....ik ben nog steeds bezig met mijn "Faye-kaartje" hopelijk komt íe morgen eindelijk eens af. En idd moet je vaker doen een kaartje maken.

    En dat egeltje is liefffffff en ziet er heel knuffelig uit ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je.
    En wat zijn egeltjes leuke beestjes he
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes hoor.. En ik lift ook geregeld kaartjes hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw mooie kaartjes! zeker vaker doen hoor! en na een paar keer liften gooi je gewoon de co aan de kant! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten ennuh...
    bij mij is het precies zo hoor!
    Kaarten maken doe ik heel weinig.
    Leuke randpons trouwens; is dat die bubbles?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee vreemd, ik plaats net een reactie en deze komt niet tevoorschijn
    terwijl er staat: reactie gepubliceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat moet je dan maar toch vaker doen, want ze zien er geweldig uit!!!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen