maandag 7 juni 2010

Familieweekend

 
Posted by Picasa


Afgelopen weekend zaten we met de hele familie in een bungalowpark in Holten. Dit was de 22e keer (hoe oud ben ik ook weer ;) ). We vielen met de neus in de boter want ... oooh wat hadden wij een mooi weer, wat een geluk !! We hebben van alles gedaan: zwemmen, bbq-en, spelletjes, stoepkrijten en ons jaarlijks terugkerende evenement: de stoelendans. Om je rot te schamen maar dit hoort er toch echt bij. Oma regelt dan de muziek en wij rennen als gekken rondom stoelen. Ik val altijd als eerste uit, dan kan ik mooi foto's maken, hahaha. De jongste (Bart) won de stoelendans en was superblij. Van oma krijgen we dan allemaal een prijsje, geweldig. De familie is de loop van de jaren natuurlijk ook gegroeid, zo gaat er nu ook al "aanhang" mee van de oudste neef en nicht, interessant allemaal.
Na zo'n weekend zijn we geloof ik allemaal bekaf, familie is leuk, maar een weekend lang ..... hahaha. En toch koester ik dit allemaal, want het is bijzonder. Het was letterlijk en figuurlijk een warm weekend !

Er zitten ook wel weer een paar foto's bij waarmee ik aan de slag kan ... ooit ;)

7 opmerkingen:

  1. leuke foto's co! grapppig, ik heb vorig jaar een familieweekend gehad in landal beekbergen, ziet er precies hetzelfde uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh dit is toch genieten, wat ontzettend leuk dat jullie dit organizeren.
    Stoelendans deden we vroeger ook altijd om je rot te lachen!!!
    Het blijft te leuk, leuke foto's Corine en wat hadden jullie een topweekend!!

    Nog even een reactie op je vraag op mijn blog...zit er ook nog wat in de puntzak??
    Jaaaaa de boekenlegger dus!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaha die foto van bart op die koe! briljant! vind die foto van jou samen met puck en bart ook wel erg mooi! zo heb je maar mooi weer wat om te scrappen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend gezellig zo'n familieweekend! Die stoelendans is geweldig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben veel plezier gehad, dat zie je zo. Wij hebben altijd een familiedag, in september. Zo leuk en gezellig. En die familietradities, zoals jullie stoelendans, die moet je in ere houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er ook erg gezellig uit Co! Wat leuk dat je dat met je hele familie kan doen zeg! En dat al 22 jaar. Ik ben onder de indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaahaa, jullie rond die stoelen.
    Oma heeft wel superideeën hoor!
    Ren... je .... rot!!!
    Maar wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen