maandag 21 juni 2010

Boer Bart


Voor scrapcorner heb ik deze layout gemaakt. Deze foto is onlangs gemaakt tijdens ons familieweekendje in Holten. Op dat park stond "zomaar" een koe ... en ja daar moet je als Bart zijnde dan op zitten en dan is er altijd wel mama in de buurt met een camera. Op de achtergrond staat oma te grinniken ....

Materialen: papier van Kaiserkraft / Utopia. Rubons zijn van dezelfde lijn. Knoopjes, brads, lint, frutsels. De swirl links bovenin is van kraaltjes en met borduurgaren vastgezet.

7 opmerkingen:

  1. Een lekkere, frisse LO, Corine. Leuke foto ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo gaaf hoor en heel mooi gemaakt met super details.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooiiiiiiiii; ik ben jaloers op je scraptalent vwb lay-outs, je schud ze toch telkens maar weer uit je mouw en stuk voor stuk zijn ze prachtig ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, vooral die swirl, wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja het is een soort uitdaging iedere week een nieuwe als je mij een email[staat bij mijn profiel]wil ik de link wel doormailen.Is voor mij ook de eerste keer hoor moet ook nog mijn weg vinden.Maar ziet er allemaal wel gaaf uit alleen al voor de inspiratie als je niet mee doet.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer zo'n mooitje pfffff ik kijk mijn ogen uit zoveel op te zien!!
    En alles zo perfect afgewerkt tot in de kleinste details!!
    Die foto zo geweldig!!!!!!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen