woensdag 23 juni 2010

Mama

Posted by Picasa

Een layout van mijn moeder. Ik wilde al een hele tijd "mijn moeder scrappen" en na ons familieweekend begin juni stond deze foto op mijn digi, dus nu moest het gebeuren :-)
Mijn moeder, die dit jaar 81 wordt en nog aardig kwiek (en natuurlijk met de nodige kwaaltjes zo nu en dan) door het leven gaat, geweldig. Ik zou willen dat ik dat mocht meemaken, maar ik denk altijd dat ik die leeftijd nooit haal, hahahaaaaaaaaah.
Mijn moeder woont hier "om de hoek", dus we zien elkaar regelmatig. Af en toe gaan we even een "bakkie doen" bij oma, gezellig. De kids zijn ook dol op hun oma. Mijn moeder komt hier zo af en toe nog oppassen en dan is het hier vet feest ! Altijd komt er iets lekkers bij oma uit de tas en oma mag ook graag verwennen, maar daar ben je oma voor.
Nu heb ik het over oma, maar deze layout gaat over mama, mijn moedertje ... waar ik heel erg gek mee ben.

Zooooh mama, je bent gescrapt. Je snapt de ballen van PC's en zou vermoedelijk niet willen dat dit online staat, maar ik zal het je binnenkort laten zien hoor, ik ben trots op jou en hou van jou!


Materialen:
Papier van Prima / Tropics en Fancy Pants / Frosted. Heb maar zo verschillend papier gebruikt, op zoek naar de goede kleuren. Label is van MME en de rest "had ik hier nog liggen" ... haha.


5 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor en ik weet dat mijn moeder absoluut niet op mijn blog wil hihihi jij durft hoor.Maar we hebben haar gezien.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg, niet alleen de layout van je moeder, maar ook alles wat je hier over haar op je blog zegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een prachtige Lo van je Mama, mooi die lichtval op haar gezicht.
    Het moet een hele lieve moeder zijn kan niet anders zo lief je over haar schrijft en wat zal ze trots zijn als ze dit leest!!
    En.....weet je meid dat jij vast ook zo'n lieve mama bent!!!
    Ik weet het wel zeker hoor!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief zeg!Zal ze vast heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen