donderdag 17 juni 2010

Scrapweekend Doorn en wat layouts ...

Afgelopen weekend ben ik met zes scrapsitemeiden een weekendje naar Maarn, vlakbij Doorn geweest. We hadden daar een huisje gehuurd met ons zevenen en hebben het hele weekend heerlijk kunnen scrappen en beppen en niet te vergeten .... eten. Het was wel een feestje hoor ! Wat een luxe om je het hele weekend alleen maar bezig te mogen houden met scrappen en zo ... We zijn ook nog even naar Doorn geweest naar P&P om maar weer eens in te slaan ... heeft een scrapper ooit genoeg? Het is mij in ieder geval wel weer aardig gelukt, ahum. Aansluitend hebben we in Doorn nog lekker getafeld en we hebben het ons goed laten smaken.
Hieronder een collage van wat weekendfoto's:



Posted by Picasa
Ik heb drie layouts gemaakt tijdens het weekend waarvan ik er 2 laat zien.
De derde is voor Scrapcorner, die volgt binnenkort:

So sad

Een foto van een verdrietige Puck. Karel, één van onze twee cavia's lag die dag ineens voor pampus in de kooi. Zo ineens ... wat een verdriet. En ook dat moet soms vastgelegd worden ...
Die middag hebben we Karel plechtig (compleet met kerkklokken op de achtergrond ...) begraven in de achtertuin.
Ik heb geen idee welk papier ik hiervoor heb gebruikt ... sorry ! Ik ben wel flink in de weer geweest met parels en tule (met dank aan Ans).

Detailfoto:


De juni schets van het scrapsiteforum

Deze layout is gemaakt aan de hand van de juni schets op het scrapsiteforum. De foto's zijn van ons dagje Parijs in de meivakantie. Het papier is van Bo Bunny / Mama Razzi, ik blijf het een geweldige lijn vinden. Verder zitten er niet veel toeters en bellen op omdat ik het papier al vrij "druk" vind.

Nah ... en nu is het donderdag en zo langzamerhand ben ik wel weer bijgekomen van dat geweldig leuke weekend met weinig slaap maar met heel veel gezelligheid !!
Wanneer gaan we weer?

8 opmerkingen:

  1. Ben ik de eerste??????
    Meid wat hebben jullie een lekker weekend gehad ben stiekem een tikkie jaloers hoor!!
    Ook nog naar die gevaarlijke winkel geweest, ohhhh bofkont!
    Je Lo tjes zijn mooi en lief je heb er weer zoals altijd veel aandacht aan besteed meid!!!
    Geweldig die foto van de zielige Puck ach gossie.

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO's weer Co! Die van Puck! Zo sfeervol gemaakt - het past helemaal bij die foto. Vind de andere 2 ook schitterend hoor, maar deze springt er echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow volgens mij hebben jullie heel veel lol gehad. Leuk hoor !! En wat een mooie lo'tjes heb je weer gemaakt.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor met zijn allen scrappen ,beppen en de rest..
    Gave lo´s heb je ook nog gemaakt.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heerlijk om een heel weekend te kunnen scrappen en beppen met gelijkgezinden. De volgende keer is in oktober, maar dan is de groep een stuk groter.
    Je hebt hele mooie lootjes gemaakt. Ook ik vind die van Puck super, heel sfeervol. Het laat goed de sfeer van het moment zien.
    Liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige LO's heb je weer gemaakt zeg! Die tule doet het hem helemaal he? Wederom complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige layouts Co en bij het zien van de fotocollage krijg ik toch zo'n zin in het weekend van 1 oktober!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, echt mooie lay outs heb je weer gemaakt en zo zielig Puck met haar enorme verdriet.

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen