woensdag 28 juli 2010

Happy

Posted by Picasa
Hallo, daar ben ik weer eens. Ik zag tot mijn "schande" dat ik al bijna een maand niet had geblogd. Nou hebben we ook een periode gehad dat het zo bloedheet was dat mij niets scrapperigs uit de vingers kwam, maar toch .... :-)

Voor scrapcorner kon ik deze keer aan de slag met papier van Kaisercraft / de Chateau Collection. Wow, wat vind ik dit een mooi papier, helemaal mijn smaak.
Ik ben gek op deze kleurencombi van bruin, blauw, zwart en wit. Dus na hittegolf 2 ben ik maar eens aan de scrap gegaan in mijn saunaatje op zolder, haha.
Ik heb een foto gebruikt van Puck en Bart, de schoolfoto van dit jaar en deze afgedrukt in zwart / wit. Staat toch wat mooier bij dit papier :-)
Zoals al vermeld heb ik papier van Kaisercraft gebruikt en bijpassende diecuts uit dezelfde lijn. Verder gebruik gemaakt van kant (scrapcorner), knoopjes, bloemen (scrapcorner), plakparels enz.

Nou, hè hè, ik heb weer geblogd, hahaah. Binnenkort gaan we hier van de vakantie genieten. Ik wens iedereen die nog gaat of niet gaat veel plezier en ik zou zeggen: veel foto's schieten ... dan hebben we dit najaar weer wat te doen.

Groetjes,
Co

14 opmerkingen:

  1. Ik heb het al eerder gezegd, maar hij is absoluut prachtig. Dank je wel
    Fijne vakantie alvast. We zullen je missen.
    Liefs Ageeth

    Ps morgen (donderdag) krijg ik waanzinnig papier van Basic Grey Olivia binnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg, is idd een mooie kleurencombi, veel op te zien en supermooie foto van de kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf lootje weer met mooie details.
    fijne vakantie groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier word ik ook happy van zeg!!!!
    Lekkere LO om naar te kijken met zoveel moois!!!

    Alvast een hele fijne vakantie meid !!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat zulk mooi papier en je hebt er een prachtige layout van gemaakt! Ik heb ineens inspiratie voor een foto die ik qua kleur veel te moeilijk vind om te scrappen; ik ga de foto ook in zwart-wit afdrukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan.. en lekker dat je weer eens hebt kunnen scrappen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. She did it again!!

    Jemig....gaaffffffffffff is deze ;-))

    Is dit de bewuste foto?

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superprachtigontzettendmooie LO. Gaaf meid, al die details, hou ik van. Alvast een fijne vakantie en jij moet dus ook veel foto's maken. Hebben we weer wat te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zei op Scrapsite al dat dit een echte binnenkomer is, mijn god waar moet ik beginnen met kijken, zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Co, wat kan ik hieraan nog toevoegen? De kleuren zijn idd prachtige - ben ik dol op die kleurencombi omdat ze zo goed ook bij jongens lo's passen. Je LO is weer helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige LO, je blijft er naar kijken. Alle keren ontdek je weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! dit is echt een hele gave LO! al die details, na 10 minuten kijken zie je nog steeds weer iets nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Corine, wat een mooie layout is dit zeg. schitterend. Kwam via via op jou blog en gelijk maar volger geworden. Op mijn blog is een super candy van een i-topbradmaker kijk op scrapfanaatpeter.blogspot.com

    Groeten Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen