zondag 8 augustus 2010

"Ik" en "ik kan het toch niet laten"

Posted by Picasa
Ik zag dat Ageeth van scrapcorner mijn layout al had geplaatst, haha .. dus nu mag ik 'm dan ook op mijn blog gooien. Deze keer een layout van mezelf, ik doe dat niet zo vaak hoor, maar ja ... zo af en toe moet het toch. Moeders moet ook in het foto-album :-)
Deze layout is gemaakt met het papier dat ik zo mooi vind van Kaisercraft / Chateau Collection en bijpassende diecuts. Verder gebruik gemaakt van bloemen, brads, parels, knoopjes, karton enz.


"Ik kan het toch niet laten"


Tja ... want ik ben nog met vakantie eigenlijk. We zitten nog in Denemarken en hebben het hier reuzeleuk ! We hebben al goed veel strandweer gehad maar ook af en toe een grijze dag, zo'n dag om eens even op pad te gaan. Het huisje waarin wij bivakkeren is helemaal geweldig, het is een oud boerderijtje, helemaal knus.
Ik heb al 3 boeken gelezen, HAHAHA, vele puzzels gemaakt, spelletjes gedaan ... noem het maar op en daarom heb ik vanavond iets heel ergs gedaan .... namelijk mijn laptop uit de koffer getrokken. Helemaal niet mijn ding tijdens de vakantie hoor (terwijl manlief er lekker op lossurft, haha), maar ik wil het gewoon niet. SHAME dus nu.
Dus .... uh, heel eventjes dan maar. Heb zojuist de foto's van de digi getrokken en kan er dan net zo goed een paar showen, toch?

Onze schatjes in de duinen. Ik vind het altijd zo gaaf om foto's te maken op het strand. Blauwe lucht, duinen, duingras (of hoe het ook heet, haha), zand .... net alsof je dan een hele mooie belichting hebt.


Wim aan het zeevissen. Toen nog leuk ... een dag later was manlief finaal verbrand, ahum. Dat kun je zo treffen met zon, zee en strand ... en dan zo'n verraderlijk briesje erbij.


Ik dan ook maar even op de foto. En let op dat strand achter mij, er zit geen "kip", het is hier zo rustig op het strand, geweldig !!!!



Ons huuske, is het niet schattig? 's Avonds brandt de haard, het kan hier nog wel fris zijn hoor. Links op de foto de veranda.


Vandaag is deze foto gemaakt en ik vond 'm wel eigenwijs. Hier hebben we de plaatselijke vuurtoren bekeken en een wat "drukker" strand in de buurt.

Nou, dat was even een kleine impressie. Ik sluit maar weer eens af en gooi de laptop maar weer in de koffer ... boek 4 wacht :-)

Ook zoiets: heb hier in het plaatsje nog leuke scrapspullies gescoord: wat brads en nog iets heel leuks, een soort kant van 25 cm breed in diverse kleuren, joehoehoe !! Dit terzijde :-)

Tot gauw !

13 opmerkingen:

  1. Leuk die lo -;)) Ik dacht al; zijn jullie al terug maar nee dus haha. Prachtige foto's heb je gemaakt. Nog veel plezier in Denemarken (maar als het goed is lees je dit dus pas thuis hihi).

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook al dat je terug was, maar je bent nog lekker aan het genieten van je vakantie.. Zo te lezen vermaken jullie je prima!! Heerlijk hoor, geniet er nog maar lekker van. En de LO is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO en wat veel details.
    De foto's zijn fantastisch hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's je hebt zo aardig wat scrapvoer en je lo over jezelf vind geweldig mooi met super details....lots.
    fijne dagen nog groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige LO en geniet nog lekker daar in Denemarken! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave LO zeg!
    En, hoe erg ben je, op vakantie internetten én je blog bijwerken?!?! Shame on you! ;-)
    Jullie vakantiehuisje is wel heel leuk zeg. En een veranda is ook gaaf. Ik hou ook van strandfoto's met blauwe lucht! :-)
    Geniet er nog maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch weer zeg!! Je hebt wel weer de spirit en an de vakantie weet ik zeker dat je weer zulke prachtige LO's te voorschijn tovert, want die wat ik gezien heb (de foto's) die zijn scapable hahaha....
    Nog veel plezier daar in het hoge noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Ik verwacht nog vele mooie lo's van jou te krijgen binnenkort _:) Moet je maar niet zulke leuke foto's maken.
    Fijn dat jullie het zo fijn hebben.
    Geniet er nog lekker van.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi kant komt van marktplaats iemand uit friesland maar er zijn er meer hoor zoveel soorten ...je kan niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi huuske Co!!!
    Mis nog een foto van dikke makrelen (hahahahaaa).
    See you.
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, Absolutely gorgeous!!!!! You are very talented!!! And your family is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi co,

    ik wist niet dat jij ook een blog had *schaam schaam*. Wat leuk dat je bij mij een berichtje achter hebt gelaten! Zo te zien ben je nog heerlijk op vakantie, ziet er echt goed uit joh. Die layout is ook heel mooi geworden zeg! Leuk blog heb je, ik zal hier wel vaker even komen koekeloeren.
    Groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach lieverd ik had al een reactie geplaatst op de scrapcorner blog!!
    Hij is helemaal te leuk en wat zaten jullie op een prachtig plekje!!
    Pfff wat een mooi huuske!!!
    Vind die van jou in de duinen zo gaaf!!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen