woensdag 18 augustus 2010

100% happy


We zijn weer terug van vakantie en hebben twee heerlijke weken gehad in Denemarken en deze week ben ik nog lekker vrij. De kids ook, nog één weekje thuis en lekker niks, uitslapen, te laat naar bed enz. voordat het "normale" leventje weer begint.

Ik ben ook al weer aan de freubel geweest, mijn vingers jeukten, haha. In Denemarken liep ik nog tegen wat "scrapstuff" aan en dat heb ik gebruikt op deze layout. De groene en zwarte "stof" kon je daar per meter kopen. Ik zat me af te vragen wat men daar nou met dergelijke stof deed, maar het werd gebruikt voor tafeldecoratie, soort van tafelloper. Weer wat geleerd.
De foto is in juni gemaakt, tijdens een familieweekendje in Holten.

Ik heb diverse materialen gebruikt voor deze layout. Het papier is van Bo Bunny en van KI Memories / Love Elsie. Verder nog gebruikt: big brads, chipboard, naaimachine, bloemen, knoopjes, parels en een "plakcrystal" (weet ff niet hoe dat officeel heet) en ... ooh jaaah: kraaltjes uit de 10 kronen winkel in Blavand / Denemarken :-)
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. wow hij is prachtig geworden. Heel apart !!
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige LO, en er is zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh weet je ik blijf altijd zo lang kijken naar jouw Lootjes!!!
    Zoooooo verschrikkelijk mooi is hij weer met al die leuke details!!!!
    En wat een allerliefste foto van jullie!!!

    XX Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi layout heb je weer gemaakt! Die stof is echt iets aparts!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw hij is prachtig!! jij kiest altijd zulke mooie kleuren bij elkaar! leuk he, in het buitenland shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige LO, mooie kleurencombi, veel details. De vlinders zijn ook mooi. Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van "non-scrap" spullen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen