zondag 5 september 2010

Nog even de zomer opsnuiven

Posted by Picasa
Dat hebben we gedaan dit weekend. Lekker naar buiten. Vanmiddag zijn we met oma naar een bos hier in de buurt geweest, waar ze een "speelbosroute" hebben, een leuke route door het bos met onderweg allerlei interessante klimdingen, schommels enz. Het was er best druk, volgens mij waren er meer op het idee gekomen nog even het zomerse bos in te schieten. Bij een open plek in het bos stond zowaar een ijscokar met ambachtelijk ijs, wat wil een mens nog meer?

Na onze bostocht hebben we nog lekker even op een terras gezeten, in de zon ... heerlijk !
De kids wilden graag ijsthee maar dan wel met bitterballen, ach ja ... vooruit dan maar. Het hotel waar we zaten schijnt 18 soorten ijsthee te hebben, deze maken ze zelf. De kids zeiden al dat ze nog nooit zulke lekkere ijsthee hadden gehad, dus we moeten vast nog wel een keer terug.

Nah ... boeiende informatie is dit weer geloof ik.

Ik post de laatste tijd niet veel hier maar het wil niet zeggen dat ik niets doe, hahaha. Ik heb onlangs twee layouts gemaakt maar die kan ik helaas nog niet laten zien, die zijn voor scrapcorner. Ik ga nu beginnen aan "zomaar een LO", heb hier nog leuk papier liggen van Fancy Pants waar ik echt wat mee moet :-) Ook al boeiende info hè?

Morgen mogen we nog een dagje nazomeren. Ik heb het geluk dat ik nog een dagje vrij ben dus ik ga ervan genieten.

Tot blogs !!

3 opmerkingen:

  1. Leuke speelse foto's meid en je dochter is zo behulpzaam naar haar broertje toe!!!
    Ik herinner me dat wij ook vaak dit soort Zondagmiddagen hadden, hihihi dat eindigde ook met ijs of frietjes!!

    XX Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zeg! Nou nog even alle mooie nazomer momenten pikken nu het nog kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastische foto's! vooral die van puck op die steen! gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen