woensdag 15 september 2010

My superhero

Posted by Picasa
Mijn superheld :-)
Eindelijk weer eens een layout, haha. Mochten jullie denken dat ik alleen maar fotocollage's maak en plaats de laatste tijd, das toch niet zo hoor. Heb wel wat gefabriekt de afgelopen weken maar die komen pas volgende week in beeld.

Deze foto is gemaakt afgelopen vakantie in Denemarken, op het strand waar het goed vertoeven was ! Het papier wat ik gebruikt heb voor deze layout is van Fancy Pants / Like father like son. Wat een gave lijn vind ik dat. Ik zag dat er al weer een nieuwe lijn uitkomt, ook al weer zo'n mooie. Wat een nare hobby is dit soms :-)
De "quote" komt ook uit diezelfde lijn, vond 'm wel heel mooi ... Verder gebruik gemaakt van de gebruikelijke frutsels, knoopjes, parelpen (dat is even wennen hoor, had eerst "geoefend" op een blaadje en ging er vervolgens met mijn mouw in liggen, uh ... niet meer doen), stempels enz.

Bedankt voor het kijken maar weer, volgende week volgt er meer, joehoehoe.

9 opmerkingen:

  1. Wederom een gave lo, ondanks alle frutsels komt íe heel rustig over; knap hoor!

    Dat van die perlen pen ken ik, ik oefende ook eerst en o dan deed ik de dop eraf en kwak, een hele grote parel, oepssssss maar oefening baart echt kunt ;-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie Lo!! Alles klopt perfect!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige LO, veel om naar te kijken, en een mooie foto van je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo gaaf is ie mooie foto ook van je hero uhhh superhero.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke LO, kleurtjes passen weer perfect, lekker veel details en gave foto van Bart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. huh scrap jij?? hihi ;-p
    prachtig is ie weer! om stil van te worden! en wat een prachtige quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gaaf zeg.. Ik ben benieuwd naar de rest..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer heel erg mooi. Kleuren, foto, frutsels, past allemaal zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook alweer zo'n leukie en een perfecte kleuren combi!
    Het is gewoon een feestje om naar jouw lootjes te kijken met al die leuke prullies er op!
    geweldige tekstjes ook!
    En.....lekker jochie!

    xx Fia

    BeantwoordenVerwijderen