maandag 20 september 2010

Beachbabe




Deze layout is gemaakt voor scrapcorner. Weer eens een vakantiefoto gebruikt. Mijn dochter op het strand in Denemarken. Ik heb hier nog een hele lading vakantiefoto's liggen dus ik hoef me de komende maanden gelukkig weer niet te vervelen.

Het papier op deze layout komt uit een lijn van Doodlebug / Dot paper.
De randen van het cardstock heb ik bewerkt met de festonsteek met borduurgaren, haha. Leuk klusje hoor, duurt even maar dan heb je ook wat :-) Verder heb ik gebruik gemaakt van karton en langs de randen daarvan kralen vastgenaaid, ook weer een fijn klusje ! Ik vind dat juist wel leuk om te doen hoor, zo af en toe dan wil je eens wat nieuws proberen, toch?

Hier nog een detailfoto:


Bedankt voor het kijken,
groetjes Corine
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. ja het naait heel handig papier hihihi maar je lo is weer gaaf geworden mooie kleuren ook.
    groetjes,Lean...ps kruisteekjes ook leuk maar wel een hele rij dan he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke Lo!!! Het geborduurde en de kraaltjes zijn echt geweldig leuk.

    Liefs,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldig meid!!!!!
    Ik sta werkelijk paf zo leuk vind ik hem en wat heb je er veel werk en aandacht aan besteed al die kraaltjes en de steekjes tjonge dat zijn veel overwerkuurtjes zijn geweest op je zoldertje!!!

    xx Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg.. Als ik dit zie begint het bij mij ook weer helemaal te kriebelen.... Nog even en dan het scrapweekend

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een heerlijke LO om te zien. Ook ik vind het erg leuk om te borduren op een LO en daar gaat idd best veel tijd inzitten. Maar ach, als iedere Lo snel klaar is, is het ook niet leuk, Toch?
    Liefs,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooiiiiiii, gaaf ook dat karton, geeft een heel leuk effect ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje... écht genaaid???
    Complimenten hoor!
    Heel mooi en leuk met die kralen!

    BeantwoordenVerwijderen