woensdag 29 september 2010

Bliss

Posted by Picasa
Nog maar een vakantiefoto gescrapt, zal niet de laatste zijn hopelijk, er liggen hier nog wat foto's :-) Deze foto is gemaakt op het strand van Blavand / Denemarken. Hè, zaten we daar nog maar.
Mijn mannetje in the picture, daar zal hij blij mee zijn, haah.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Fancy Pants / Like father like son.
Verder gebruik gemaakt van van alles: magic mesh, transparanten, scrabbleletters (als je gewoon alles bewaart dan heb je nog eens wat), stempels, knoopjes, naaimachine.

Ik ben nu druk bezig me voor te bereiden op een weekendje weg met de dames van de scrapsite. Heb er heel veel zin in. Met 20 dames gaan we een heeeeeeeeeeeeeeeel weekend scrappen en beppen, wat wil een mens nou nog meer? Dat wordt genieten, maar voor het zover is ...
Komende twee dagen mag ik werken dus ik wil vanavond de boel eigenlijk al wel klaar hebben staan. Boeiend of niet dan?

Bedankt voor het kijken maar weer,
groet,
Corine

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Lo weer Corinne!! Mooie kleuren en leuke accentjes.
    Veel plezier komend weekend maar dat zal vast en zeker gaan lukken hahaha!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Co !!
    En ja ik heb er ook ontzettend veel zin in dit weekend.
    Tot vrijdag
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super zeg. Succes met de spullen pakken, ik moet ook hoog nodig de mijne pakken..

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf lootje weer mooie details fijn weekend hoor pfff hoe hou je dat vol hihihi.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, zoveel details weer!
    Veel plezier met je weekendje. Ik ga naar het FairyTale weekend met mijn mams, ook heerlijk een weekend scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is stoer!! mooi gedaan en tot vrijdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig weer Co! De kleuren weer zo mooi op elkaar afgestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig volgens mij heb je extra je best er op gedaan voor je mannetje!
    Leuke verrassingen staan er op een echte Corine weer hoor!!
    Hoe vond Wim hem?????????

    Fijn en te gek weekend meis!
    xx Fia

    BeantwoordenVerwijderen