zondag 12 september 2010

Partytime


Tijd voor een feestje ! Puck was in mei al jarig geweest en het feestje moest nog steeds komen .. vandaag dus !
En zo kwam het dat we vandaag een huis vol hadden: 10 meiden en een klein mannetje :-)

Het was een superleuk en geslaagd feestje. Een vriendin van mij kwam een workshop geven "zeepkettingen maken".
Dit was haar eerste kinderparty dus heel spannend, maar ooh wat was het leuk, een groot succes.
Diane lanceert binnenkort haar eigen site annex webshop luisterend naar de naam soopie.nl en geeft dus workshops voor klein en groot.
Erg mooi hoor die zeepkettingen. Daarbij ruiken ze ook nog eens erg lekker.
Mocht iemand nog behoefte hebben aan een leuk kinderfeestje met een freubelonderdeel, ik zou zeggen: aarzel niet :-)

Na het workshoppen zijn we lekker pannenkoeken gaan bakken. Dat mochten de kids zelf doen, wij hebben zo'n tafelbakapparaat, erg leuk !! Daarna wel de kamer een paar uur luchten, duurt even voor de dampen weer opgetrokken zijn, haha.
Vervolgens was er nog chocoladefondue. Na het eten gingen de dames languit in de bank en werd er een film opgezet: Spangas op Survival. Geslaagd hoor, chips erbij ..., colaatje ... Volgens mij moet iedereen nu wel kotsmisselijk zijn.

Ik hang nu - moe maar voldaan - uitgezakt in de bank, hahaha ... maar kijk terug op een heel mooi feest !
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Het klinkt echt suer gezellig Corine!
    Dat zal het ook vast wel geweest zijn met zo'n heerlijke groep meiden.

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah dat klinkt als super geslaagd!
    Leuke foto's ook! en die workshop lijkt mij ook erg leuk!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit, leuke workshop en wat hebben jullie toch een sfeervol huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit is een wel heel gezellige party met al die lekkernijen zeg!!
    Wat zijn de hartjes schattig!!!
    Leuk hoor al die meiden koester het maar ze zijn zo groot!

    Corine volgens mij ben jij een hele gezellige en te gekke moeder, of....had ik dit al eens eerder gezegd?!

    xx Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super gezellig uit zeg.. De dames hebben en heer hebben zich wel vermaakt zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldige leuke foto's van een superfeestje !
    Geniet nog maar lekker na, voor je het weet organiseert Puck haar eigen feestje...
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lol spat van de foto's af! Leuke collage met mooie foto's. Je dochter is erg fotogeniek, overigens. Lijkt me een leuk feestje. Goed verzorgd door moeders ook. ;)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, jij weet hoe je een feestje moet geven zeg!! ik ben bijna jarig, kan je voor mij ook niet zo'n party doen? zeepkettingen, geweldig idee! die hartijes die eraan hangen, hebben ze die ook zelf gemaakt? lijkt me ook wel leuk om eens te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow wat ziet het er lekker en gezellig uit allemaal. Wij hebben ook zo'n pannekoekenplaat, heb er gelijk al weer zin in hihi
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er uit als een erg gezellig feestje. Super hoor zoals je met de kinderen bezig bent. Daar kijken ze later graag op terug.

    BeantwoordenVerwijderen